برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

برگشت ۴ میلیارد ریال وجه نقد به حساب مال‌باختگان در خراسان شمالی 

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
برگشت ۴ میلیارد ریال وجه نقد به حساب مال‌باختگان در خراسان شمالی 

صدا و سیما/ رئیس اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتا استان گفت :۴ میلیارد ریال وجه نقد که از حساب شهروندان کلاهبرداری شده بود با تلاش همکاران پلیس فتا استان به حساب مالباختگان برگشت داده شد.

سرگرد رمضان زاده، رئیس اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتا استان از فعالیت مرکز فوریت‌های سایبری به صورت شبانه روزی همزمان خبر داد و اظهار داشت: مرکز فوریت‌های سایبری با هدف پیگیری و واکنش سریع در برابر آسیب‌ها و تهدیدات و جرائم برخط راه اندازی شده که این موضوع رضایت خاطر شهروندان را به دنبال داشته است.

وی افزود: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا در خصوص ارسال پیام‌های جعلی حاوی لینک‌های آلو‌ده به بدافزار‌های جاسوسی و مخرب هستند که تحت عناوین مختلف مانند ثبت نام کالا برگ الکترونیک، ابلاغیه قوه قضاییه و ... که هدف آنها سرقت اطلاعات کاربران و کلاهبرداری‌های مالی از شهروندان می‌باشد. 

رئیس اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتا خراسان شمالی گفت: شهروندان عزیز جهت پیشگیری از اینگونه کلاهبرداری‌ها به پیام‌های دریافتی از شماره‌های شخصی حتی از سوی دوستان و آشنایان توجه نکرده و از کلیک بر روی لینک‌های ارسالی خودداری و در صورت انجام این کار نسبت به حذف برنامه نصب شده اقدام و مراتب را با پلیس فتا در میان بگذارند.

سرگرد رمضان زاده گفت: شهروندان می‌توانند بصورت شبانه روزی از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا مراجعه به سایت پلیس فتا بخش فوریت‌های سایبری با کارشناسان پلیس فتا ارتباط برقرار نمایند و مواردی از جمله کلاهبرداری اینترنتی، مزاحمت‌های آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، برداشت غیرمجاز از حساب بانکی و اعلام تارنما‌های مجرمانه در فضای مجازی را گزارش نمایند.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today